Sayfalar

21 Aralık 2012 Cuma

my sweet lord

gerçekten seninle olmak istiyorum
köşede saklanmış,az buz çıkıyorsun
fırtınanın dinmesini bekliyorsun
belki biraz zaman alır canım,
beklmeye değer,
gerçekten seninle olmak istiyorum
gerçekten seni bilmek istiyorum
gerçekten seninle gitmek istiyorum
kaldırımları tozlu sokaklarda yürürken
aklımdan geçen bir kaç müşfik şeyin
başını sen çekiyorsun biliyorum
bu sefer izin veremem fakat zorundaydım
gitmek zorundaydım güneşli günlerden
denizden topladığım taşlardan
ormanın içinden yürüdüğüm yollardan
gerçekten seni görmek istiyorum
saklandığın yerde seninle olmak istiyorum
kim hissederdi aşkı,kesinlikle ben değil
bunu bilmem uzun süre kafamı kurcaladı
şimdi ise kaşlarım çatık dolanıyorum civarda
koşmak istiyorsan gel kollarıma,
fakat biliyorum,böyle olmak istemiyordum
nasıl güvenebilirim? kendime dahi güvenemezken