Sayfalar

28 Ocak 2013 Pazartesi

geçmiş

geçmiş ve zaman hakkında her zamanki kelimelerimle bişeyler yazmaya çalışacağım. farklı bir his var. yine. bazı şeyler hatırlatıyor eskileri. bazı şeyler aklımda yokken ise sanki o sabah doğmuş gibiyim dünyaya. gün içinde değişir işler. zaman ve geçmiş sanki 1 haftalık pilavı ısıtmak gibi. neden aramazsın ve karnın acıkır. neden aramazsın ve özlersin. karanlık karanlık ve karanlık peşine düşer. ve eskiler hakkında neden böyle oldu dersin. anlamlandıramazdım ve hala bir anlam yükleyemiyorum olanlara. gece yastığıma kafamı koyduğum anda dank eder kafama. yanlış zamanda yanlış kişilerle yanlış işler. cezayı kesmekte hep geç kalmışımdır. bazen bir çırpıda 4 paragrafı silerken bazen 4 sayfayı yok ettim. göz yaşı ve kibrit çöpü bana çok yakın iki kelime bu yüzden. ders almadıkça her gece acı çektim. farkındalığım başıma iş açtı hep ve ben yalnız falan kaldım. yine anlandıramadım olanları , neden böyle diye düşündüğüm de oldu. gece yarısını bekledim derinlere inmek için. derinlerde sanki geçmiş vardı. ellerimle tutabileceğimi sandım. her zamanki yanılgıları her gece tekrarlamaktan zevk aldım. zevk verdi suratları görmek. olanları düşünmemek büyüttü kalbimi. bir taşa çevirse de kalbimi zaman , hayrandım yine ona. ulaştığım ve uzaklaştığım insanlara hayranım. vicdanım tükürük ve siktiretlerle dolu. sarı bir çimene uzanmak gibi geldi hayat 14 yaşında. kalbime dokundu çocuklar. şaheserleri tek tek harcadım ve yok ettım. kadınları hissettim. gece yarısından sonra yazı yazdım ve ağırlık kaldırdım. sert adam olmam gerektiğini anladım. içi çürük bir köpek dişi gibi. yastığın derinliklerinde kayboluğum bi gece daha. sabah uyanınca yorganın içinde cep telefonu yerine silgi tozu ve buruşmuş kağıt parçaları buldum ben. yeni bir tişört yerine 6 yıllık tişörtüm hoşuma gidiyordu. insanlığı zorladım ve kibir göte kaçtı.