Sayfalar

21 Temmuz 2013 Pazar

hakkında

parmaklarımdan kelimelerin dökülmemesi abana kafayı yediriyor. neredeyse 2013 yılındı elle tutulur tek bir şey kaleme almadım. elle tutuğum tek şey belli. kafa siken zilyon tane şeyle mücadeleden çıktım. 2 senedir sürüyordu. en önemlisi 13 yıldır verdiğim örgün eğitim savaşı sona erdi. kazananı yoktu. bir çok dost kazanıp kaybettim. bir çok düşmanım oldu. işler karışıktı. 13 yılı biraz hatırlıyor biraz hatırlamıyorum. bir insanın beynini yıkamak için harika bir süre. en az hasarla atlattığımı düşünüyorum. bana aslında öğretmedikleri ama farkında olmadan öğrettikleri tek şey insanlıktı. sadece bunun için çaba göstermiştim. gerisi yalandı. buna inanıyordum. bu uzun sürede öğrendiğim bir diğer şey ise hiç kimseye bir an bile olsa güvenilemeyeceğiydi. gururluyum bazı insanı vasıflara asgari düzeyde de olsa sahip olduğuma. çünkü binlerce satır ve binlerce suratın üzerimden geçtiği sıradan bir insanım ben. 6 yaşında başıma zinciri doladılar. 18 yaşıma geldim ve zinciri hissetmiyorum. sizler için küçülttüm kendimi. ancak sizin zincirlerinizin ucunca birileri daha var. ben zinciri kırdım demedim. asla kıramazsın. sen öyle san. güneş camiinin arkasından kaybolduğunda karnını doyurduğunda kaybettiğini anlayacaksın. ve bu dünya var olduğu sürece. ve sentimental movie... bir insanlık ayıbı ve artığı olarak varolmaya devam edecek. yersiz bir bitiriş daha. 
22:32 21 07 2013 lizard