Sayfalar

30 Ekim 2013 Çarşamba

ışık söndüğünde

uykulu gözler odamın içinde
kayıtsızca ve umarsızca dikizlemekte
belirsiz geleceği ve yakın sonu
şarkılar bir diğerini getirmekte
insanlar ise biraz daha  geride
ben de dahil
ve biraz içerden arkadaşım var
beynimde ve ellerimde
gitarlarım bana bakıyor
ve aynadaki surat asla durmuyor
canavarlar dışarıda bekliyor
iskemleden kalktım ve bir soda edindim kendime
geçmişi ateşe verdim
üzerine biraz şarap dökerek
şimdi ise o nazik uykulu hissi bekliyorum
herkesin duymasını istiyorum
kelebeklerin çığlığını
ve tek ihtiyacım olan biraz ilham
ilham perilerimin hepsini pompalı tüfekle indirdim
ve artık yorgunum
dışarda takılmaktan
ve evde takılmaktan
asla gerçekleşmeyeceğini biliyorsun
bazen işlerin yolunda gittiğini sanarsın
fakat çok uzakta
dışarıda yağmurun altında
o nazik uykulu hissi bekliyorum
bütün o canlılar ne yaptı dünyaya
herşeyi daha da dibe sürdüler
ve bu gür ışığın klavuzluğunda kendimi
daha çok güvende hissediyorum
milyonlarca bokun içinde
odamda kendimi daha iyi hissediyorum
ve bohemliği selamlıyorum
yalnızlığı selamlıyorum
şehirde tek başımayım
ve hala ayakta durabilirim bebeğim
hala hayatta kalabilirim
bizi kurtar,bize huzuru ver
bütün soru işaretlerini al
bizi geçmişin acımasız pençelerinden kurtar