Sayfalar

11 Kasım 2013 Pazartesi

Karanlığın depreştirdiği

Bazen agir gelir gelecek
Basini kaldirmak istemezsin sabahlari
İnsanlari dusunursun
bir kac teori kurarsin kafanda
Ve farkina varirsin
'Hic bir seyin degismeyecegini'
Hayatta oldugumdan beri farkina
vardigim en muhim sey
Ortalikta insan yokken her seyin 
yolunda oldugu idi
Gunesleri cevremde bir kac kisiyle
yasayabilirdim
Geceleri yalniz kalabilirdim
Fakat onlar her yerdeler
Kalpleri kotulukten hastalik kapmis
Birbirinin kuyusunu kaziyorlar
Omrum boyunca kacabilecegime inandim
Rahat birakilmak istiyordum
Kendim olmak istiyordum
Memnuniyet gormek icin bir baskasi
olmak istemedim hic bir zaman
Fakat surekli bosa vuruyordum
Ve bundan bir turlu kurtulamiyorum
İnanc sevgi ve hos goru eksikligi
Huzursuzlugu saglamakta
İnsanlar seytani fikirlerini beyninde tutmakta
Yaraticilik gun begun uzaklasmakta
Eli silahli azrailler her yerde
Orospular her yerde
Ve ben sadece yatagimdayim
Dunya disarda devinmekte
Ben burada memnunum
Yalniz ve bir butun
Kalbimin sicak atisini
Ve horuldamalari duyuyorum
Ve hissediyorum