Sayfalar

24 Aralık 2013 Salı

direniş

yine duvara tosladık gibi
tanıdık melodiler biliyorum ama yine de korkuyor insan
değişimin yavaşladığını hissettim ve yeniden hızlanması korkutucu
gerçi değişim yaşlanıyor
göz ardı ettiğimiz şeyler kafa yardı ve kan akıttı hep
uzaklaşmak ve yabancılaşmak istediğinde hep arkadan ittirdi beni
veya formamdan çekip yere indirdi
rüyalar bir bir gerçek olurken kabusları göz ardı ettik işte
orta çağdan kalma kalplerle saldırdı orospu çocukları
gözlerimi gözlerinden çektiğimde ve etrafa keskin veya çekingen bakışlar attığımda
bir çok insanın sentimental movie olduğunu görüyorum
ülkenin en batısına fırlatılmış gibiyim ve başka bir yatak tarafından kandırılıyorum
daha uzakta hatıralarınızdan ve hayal ettiklerinizden daha uzakta
ama söz verirseniz kendinize
hatalarla ve beklentilerle birlikte
siz de bir yerlere yollanabilirsiniz
kara delik gibi çevredeki insanların kalpleri ve beyinleri
uyanın ve gülümsermiş gibi yapmaya devam edin
siz uyurken dünyanın bekçisi benim ve siktir edildiğiniz her yerde
bu geçerlidir
tek kişilik protesto yürüyüşüme devam ediyorum -aklıma geldikçe-