Sayfalar

17 Aralık 2013 Salı

Sanırım bekleyip göreceğiz

çok basit şeyler iş yapar bu ülkede
mini etekli bir kız
bir kaç oropsuca tavır
verecekmiş gibi yapmak
zengin olmak
erkeğin orospusu olmak
daha çok kız daha çok ün ve daha çok rehavet
sokakta yürürken gözler hep ileri dikizler
ben ise yere bakarım
bu berbat dünyaya tanık olmak istemem
ben de berbatım sorun değil
en azından yolumu bulmaya çalışıyorum
her şeyden önce
mutluluk için ödenen bedel çok fazla
ve penceremin dışındaki dünyaya ne zaman baksam
şu yer altına saklanma fikri yeniden filizleniyor
işim zor
 her gün farklı bir dünyaya uyanmak
farklı kalplerde farklı umutlarda olmak
gitmek istiyorum,bilmek istiyorum
arabama bindiğimde bazen onların ne halde olduğunu bilmem gerek
ve ona göre hareket etmem gerek
elini tuttuğumda zihnimin bomboş olması gerekli
ve her zaman bir bira içmeye dostum olmalı
bir sigaraya
bir gitara ve bu aptal yazıların bir sonuna
geçmişten büyük ve devasa bir dalga gibi geldim
fakat köpürmedi
hareketlerim bayır yukarı çıkan yüksek devirde çalışan bir kamyon misali
varvarvarvarvarvarvar
devir yüksek fakat hareket minimal
sanırım bekleyip göreceğiz
ne olup biteceğini
bekleyeceğiz,öğreneceğiz,yaşayacağız,ağlayacağız,güleceğiz
merak edeceğiz
ve yine merak edeceğiz
fakat bekleyip göreceğiz.