Sayfalar

19 Ocak 2014 Pazar

fethiye ve ötesi

onlar bilmez her gece yalnız şarkıyı dinleyerek uyuduğunu
ve sabahın köründe rüyadan uyandığını
boşver , benim küçük sevgilim
şehir sessiz ve pis kalsın
özgürlüğü son gidende değil şarkıcı çocukta ara
tv'deki kız yeşillikler içinde baksana
kızın yakasını bırakmıyorlar
balıklar çelişkiler içinde yüzüyor ve mermilerden sıyrılıyorlar
gül kendine , daha mutlu olamam eğer sen gülersen
doğru ya da yanlış hayat hep aynı
gül kendine gece bazen biraz eksik ama orda durma
bazen
güneye giderken yaz
biliyorum dünya yalan söylüyor
onlara yardım et
cambazlara yardım et ve uyandır dostlarını
sevda çiçeğisin sen
ve sevda çiçeğinin bir derdi var : serseri!
serseri aşk içinde az çok son denemelerini yapıyor
uyandır onu ve sarıl
büyük düşleri vardır belki serserinin
ayıp olmaz mı küçük serserine
durma öyle de ona
kördüğüm olma de
saklamasın bazı şeyleri
bırak zaman aksın
kış geliyor çocuklar ve hayvanlar üşüyecek
onları tamiri mümkün olan kalbinin içindeki partiye çağır
kuş sesleri sana bir şeyler söyleyecek
kış geliyor ve kışın sonu belli : darbe
delinin biri sonbahar olduğunu iddia ediyor
görüyor musun?
korkma küçük sevgilim masumiyetin ziyan olmaz
yorma kendini meksikada
yoksa arafta mısın?
yorma kendini arafta
sor festus'a karakutunun içinde ne işi var?
bahar diyor festus
güneşi beklerken bahar gelmiş
boş bir dünyada olsak da benimle denize doğru gelir misin?
bisikletle.
güneşi beklerken oyunu bozmamışsın
yeter artık aslında seni çok seviyorum
bu son sabah değil
ama son sabah olsa bile bu sabaha değer tek sen varsın
yağmura teşekkür ettin mi?
gelip bizi söndüren yağmura.
eski bir şarkı açtım şimdi
çadırı beklerken
..