Sayfalar

23 Ocak 2014 Perşembe

kaçacaksın


kaçmak zorunda olduğum bir güneş var
geceleri daha oksijen dolu oluyor yaşam
en azından benim için
ve en azından benim için olan her şey
daha kabul edilebilir ve daha samimi
samimiyete dokunacak olursak
bir kaç tecrübe ve kalp kırıklığıyla
öğrenmiş olmalıyım
söz uçar yazı kalır diye bir klişe vardır
iyi bilirim
uzun zamandan beri denemediğim bir çok şey var
sıkı bir puro ve soğuk bir soda
ve yağmurlu bir gece
biraz daha uzak
ve bir o kadar da ensemde hissediyorum nefesini
bir parça heyecan gerekli
düşlediğim dünya belki böyleydi
fakat bu bir bataklık
ve ben içine gömülüyorum
sessiz naralarım ve feryad figan
beraberimde götürüyorum
ah,bu yorgunluk beni bitiriyor
düşünmemem gerek
kafamı her zaman meşgul tutacak bir şeye ihtiyacım var
son yıllarda şiirlerim de bıkmış sanki benden
bu yürüyen ruhun kimseye verecek bir hesabı yok
ve içi boş dünyeviyat gün gelecek
büyük pişmanlığınız olacak
oldukça büyük bir pişmanlık
ve o gün güneşten kaçacaksınız