Sayfalar

23 Ocak 2014 Perşembe

eski moda

ben eski modayım
bütün fikirlerim doğru ve iyimser
gözlere ve gözyaşlarına aldırırım
çatık bir kaş
meraklı sorular
işte bunlar yüzünden
ben eski modayım
tekrarlıyorum ve tekliyorum
elim biraz daha yavaş gidiyor sigara
güzel bir resim görüyorum
güzel bir kitap okuyorum
ve pencereden dışarı bakıyorum
hayır,hayır
kesinlikle bu olamaz
ben eski modayım
inanırım,sakın bana yalan söyleme
inanırım
şüphen olmasın
iyi niyetliyim
yalan söylesem bile emin ol
bunlar iyi niyetli yalanlarım
biraz eski biraz düşünceli bir gitarım var
köşede bakıyor bana
her sabah günaydın diyor
"hoş geldin makineye"
cesur davranamam
önce durur düşünürüm
ve idare ederim
onlar gibi düşünmeye çalışırım
en sonunda gece olur
elime bir kitap alır
okumaya başlarım
aman benden uzak dur
ben kendimden bile sıkılıyorum bazen
aman
çünkü ben eski modayım