Sayfalar

16 Haziran 2014 Pazartesi

zamanın dışı

hedefi sürekli şaşırmak icra ettiğim
anlamsız bir telaşe
anlamsız bir his üzerimde
ve hava çok bunaltıcı
gri gökyüzü ve nem her zaman üzerimde
canım çok sıkılıyor ve hala elimde hiç bir şey yok
zamanın dışındayım,mükemmel bir hayatım yok
ve bazı şeyler çok zor,
aynı hisler,aynı tutkular farklı yüzler
"hayatta olmak berbat bir şey öyle çok olup biten şey var ki"
zamanın dışındayım,bir başımayım ve gitmek zorundayım
her zaman olduğundan biraz daha uzağa
biraz daha yakına,ortada gözükmemeliyim
yağmuru ardıma alıp hızlıca ilerlemeliyim fırtınanın içinden
eğer biraz daha zamanım olsaydı
ardımda kalan bütün kırık kalpleri iyileştirirdim
kimseye kötülük etmek istemedim,daima iyisini istedim
ama istenilenle ele geçen çok farklıydı ve ben zamanın dışında kaldım
asla anlayamadım sevginin iç dünyasını,biraz yüzeysel yaşadım bunu belki
her şeyin derininde bir iğrençlik yattığına eminim
kanıtlayamam ama,herkesin iç dünyası iğrençtir
benimde öyle
ben de iğrenç bir insanım.