Sayfalar

19 Ocak 2016 Salı

Gökkuşağında bir yerlerde

Biliyorum bir çaresi yok bunu iyileştirmenin
Belkide bir yolunu bulup ona yön vermeli
Bir plastik kolla okşamalı
Bu sapkınlığa son vermeli
Hayır tetik değil
Biraz daha karartılı sadece
Ben aslında burdan bile değilim
Rüzgar hışırtsın yaprakları
Kurşun asker gibi denizin dibindeyim
O tatlı yorganın altı buz ayaklarım
Babaannemle uyuyalım aynı odada
Ozaman şefkat vardı,dünyaya hazırlık
Kahverengi gömleğim anahtarlıklarım
Radyoda dinlediğim fener maçı
Annemin hikaye kitapları
Biliyorum bir yolu yok bunu iyileştirmenin
Ben böyle doğmuşum böyle gelmişim
Bunu düzeltemiyorum üzgünüm
Şiir yazarım ben tıngırdatırım gitarı
Okumayıda severim
Dayımıda severim mehmet dayım
Kulakları az duyar
İçi huzur doludur eminim
Yalnız öleceğim bunu biliyorum
Acaba yanlış mı yaptım orda
Diğer yolamı sapmalıydım