Sayfalar

28 Ekim 2010 Perşembe

bir kavanoz ve onun içindeki rengarenk kelebek

neler var etrafımda,herşey dönüyor uzaklara giden bir tekerlek gibi
ve lanet olsun herşeye,hergün küfür ediyorum hayata
lanet olsun,nereye kadar bu sıkıntı
ne zamana kadar sürecek bu maskaralıklar
eğer yapabilirsen bu anlamsız bir şekilde yağan yağmur da
tutmak istermisin elimi?
ne yapmalı diyorum 3 yıldır düzenli olarak
her hafta sonu içiyorum,
önemli tarihler de seni anıyorum alkolümle
biliyorum gereksiz ve okadar çocuksuki
başka bir şey yok hayatım da o derece yani,
bilmiyorum ne vardı da ben de,neden böyle saçma bir trene bindim
bu denli düşürdüm kendimi baksana,
sürekli volta atıyorum odamda tek başıma
birşeyler karalıyorum sürekli,
okuyorum,görüyorum,yad ediyorum kendimi november rain in sololarında,
hasta bir hayat bu,
ve duygularımı paylaşabileceğimi sanmıştım
lanet olsun egolara ve onların o bitmek bilmeyen kaygılarına
ve göt beyinli ailelerine,
hassiktir
yap artık..çek tetiği,
horoz vursun iğneye
iğnede mermiye
mermiden alevlensin
alevlensinki çıksın ininden
"yani ben"
isimsiz mahlası yok elinde bir kandil ile
kahraman, ama neyin kahramanı?
bir kavanoz ve içindeki o rengarenk kelebeğindi bir zamanlar
bu ciddi ciddi obsesif bir olay oldu çıktı
tıpkı düşüncelerim gibi,
bu kötü bir şey
lanet olsunki kötü
,ve neden herşeyi sandığım gibi hissediyorum
aramıyormusun sen de?
burada sürekli yadırgıyorum onu bunu
ve kendimi her defasında haklı çıkarmaya çalışıyorum
,eğer iyileştirebilirsen kalbini
sana diyorumki ya öldür beni ya da iyileştir
su serp kalbime ki rahatlayayım..


aramazmısın yalnız olduğunda birini
herkes arar birilerini kendince
ararsın sen de yalnız kaldığın da
fakat yalnızca sen değilsin
sen ilk değilsin ama yüreğimin bir parçasısın
seni özlüyorum ben
zorundalığın büyük bir götlüğü bu bana karşı
aldı elimden seni
ve
baksana,kim bilir neler geçiyor aklından
ne kadar karamsar ve kafa karıştırıcı bir durum .
şimdi dikkat ettim de tuşlara basan parmaklarım hissizleşti,
bastın sen tetiğe
ve çıktı mermi ilginç bir şekilde kavislenerek
tıpkı omurgalarım gibi,
ve bendim ilişkimizin omurgası
şimdi ise bir iskelet
hayat tarafından terk edilmiş,
toz olmaya mahkum olmuş..........
.............
........
....
.
.

tozlar ve kemikler