Sayfalar

25 Ağustos 2011 Perşembe


farklı güneşli bir gün
,mavi tabaka tavan da özgürce izliyor insanları
ve uyandım yatağımın soğuk tarafın da,saçlarım birbirine karışmış
gözlerim de sağanak yağış her zamanki gibi,ve karnım aç bütün bunlar
yetmezmiş gibi

bu bana modası geçmiş bir filmi anımsatıyor
eskiciden aldığım kullanılmış bir kürkü çağrıştırıyor
onunla ortalıklar da görünmek istemeyeceğim bir kostumü giydiriyor
midemi bulandırıyor ve susmamı söylüyor sanki

ne rüyalar gördüm uykumda,içimde kopan fırtınalara dilim tepkisizdi
içimde imzalandı dönüşü olamyan anlaşmalar,ve sınırları kadınlar çizdi
sudan sebepler,fındık kabuğunu doldurmayacak nedenler,avlandı tilkiler ormanda
şiirbazlar dar ağacında,kitaplar sobalarda,diller ağızlarda,eller kulaklarda

ruhum çaresiz,sundum en güzel aşkı kalbime,
yeterli değil dedi bana,hak verdim,sustum devam ettim
can aldı canları,dikte etti cinayetleri
külle kandırıldı,siyaha boyandı hayallerim
gafil avlandım bu yolda,insanoğlu kesti elektrikleri