Sayfalar

25 Ağustos 2011 Perşembe

mızıkanın deliklerin de dilim,üflüyorum öyle.

elı bıçaklılar deviniyordu resmen kalbim de
kaderi sıvadım yalanların üstüne
evimin önünde ayyaşlar muhabbet ediyordu hayattan
kulak verdim onlara,vermez olaydım

onların hayatları üniformanın dışındaydı
benimsedim onları,niteliklerim ne kadar izin vermesede
idollerim vardı,her gece öldürdüğüm
gündüzleri yaşattığım,beni ayakta tutan

varlığımı yokluğun derin denizinden çıkardım
batan geminin malları herkese beleş deyip
tuttum elime ne geçerse,attım kalbime
gökyüzünde gün doğumunun sancıları var şimdi pencerem de

bir adam olmak istemedim,hayallerim adam olmanın da üstündeydi çünkü
geceleri ay'ı gördüğüm de izlemeyi seçtim,senin de ona baktığını hayal edip
son zamanlar da herkes gitmekten bahsediyor buralardan,ben de istiyorum evet
zamanı rayına oturtup benim olduğunu bilerek,biraz değerli olduğunu düşünmek istiyorum aşkımızın