Sayfalar

25 Ağustos 2011 Perşembe

yine bir yazı ama başlığı yok

düşüncelerin kelimelere dökülüp bir metin oluşturması çoğu kimse için hiç önem taşımayabilir. fakat düşünceleri, taşmış bir foseptip çukurunu andıran bir gece kertenkelesi için gerçekten çok önemli.

ciğeri tükenmiş bir maroton koşucsusu artık ne bekler ki hayattan? bir sigara tiryakisine 3 kilo ciğer ne der? derdim dalga olup oymuşsa kayaları bil ki birisinin yüzünden. hüzün katlediliyor her gece göz kapaklarımın ardında. yabanci geliyor diğer birleşmiş cümleler. bir kaç pervane sesine mal olmuş hayatlar.

yaz yaz yaz bitene kadar kış gelince gömül kitaplara kaldırma kafanı ormanından. sert sessiz ünlü ünsüz demeden yala yut bunu tuttuysan işin zor kardeşim. paragraflar lafladıkça rüzgar fısıltısıyla odama kaçar oldum. kendi hükmümü kendim sürdüm kendi kendimi astım kestim.