Sayfalar

16 Eylül 2011 Cuma

gece provası

içimde dışarı çıkmayı bekleyen bir sevgisizlik var. bir kadın ile bu sevgisizliği dışa vuracak kadar acımasız değilim çünkü o kadın yerine düşmüşlüğüm var ve hafif alkollüyken ve güneş yeni doğarken beyin ve parmaklar arasındaki mental bağı kurmak ayıkken yazmaktan daha zor.
ilham akışını sağlamakta zorlanacağım hiç aklıma gelmezdi. aşk ve hayat hakkında yazılan yazıların beş ya da on bin karakterle sınırlandırılması acizliğimizin göstergesi. kağıt ve kalem duvar ve yatak arasında beni beklerken bilgisayarımın fişi çekikti. cep telefonumun boktan not defterinde devrimler yapıp aşklar yaratıyor ve ayinler planlıyordum üstelik burada yoğun bir ışık vardı.

sabahın altısında akşamdan kalmalığın bağırsaklara çaktığı selamı öncelikle bukowski sonra sırasıyla; can baba, ginsberg, burrough, kerouassady ve hemingwey'e veriyorum. hayatlarımız üçer beşer bin karakterle sınırlandırılmışken yeni bir güne uyandırıyor horozlar insanları.

ben hep uyumam gereken zamanda uyanıktım ve gördüklerim hiç hoş değildi.

06:21 Cum 16.09.2011