Sayfalar

7 Kasım 2011 Pazartesi

yaz senaryoyu oyna oyunu


yedeklerden girdim hayata
biri cezalı duruma düştü ve ben dahil oldum sokaklara
yağmurdan kaçmamız gerektiğini kim öğretti bize?
gözlerini kapattığında duvarlarındaki resimler benle dolu

kaçma kaldırımdan yürümeyi sürdür
uzun zaman önce senaryo yazar oynardım tek başıma
şimdi sizli bizliyim kendimle geceleri
gündüzleri rollere kaptırırsın kendini zaten

terk etmişliğim yoktur sahneleri , her gece oynar zihnimde
bir aşk hikayesi ya da iyi polis kötü polis oyunları
10 saniyelik bir öpücük kaç zaman yer eder ki insan hayatında?
1 saniyelik bir tokat?

kaldırımda sürünen sanal insanları görüyorum
sanal sanal yürüyüşler sanal sanal yazarlar
hepsi gözler kapanıp açıldığında yok oluyorlar ve değeri yok
yağmur yağarken kaçmayı kim öğretti bize ?
yaz senaryoyu oyna kendini kızım...