Sayfalar

29 Ocak 2012 Pazar

hiç birşey dünyamı değiştiremezdi


sanrılarımla yaşayan küçük bir çocuktum ve dünyamı hiçbirşey değiştiremez sanıyordum.
en büyük sanrılarımız en büyük düşmanlarımız oldu.
ufak çaplı savaş ve kıskançlık halindeydim kardeşimle.

hiç birşey dünyamı değiştiremezdi
ta ki büyüyene dek
ve gelirdi tatlı küçük kızlar

hiç birşey dünyamı değiştiremezdi aslında
sarı saçı ve çardar renkli teniyle
yastığa gömerdim kafamı hiç bişeyin değişmemesi için

çocuk kalmak için yapmayacağımız şey yoktur
büyümemek kirlenmemek için
bir insanın gerçek yüzü ona sorumluluk yüklendiğinde ortaya çıkar.

ve hiç birşeyin değişmesini istemezdim küçük bir çocukken.
ben hiç bi zaman küçük bir çocuk olamamıştım ama.
burnum büyüktü.

kalbimdeki sıcaklığı istiyordum
daha derinlerde
derinlerin daha aşağılarında hiç kimse dünyamı değiştiremezdi