Sayfalar

22 Ocak 2012 Pazar

nasıl istersin?

hayat her zaman istediğin şeyi vermiyor sana
istediğin şeyi her zaman elde edemiyorsun
insanlar engelliyor seni,küfür ettiğin aşklara
tutulup kaldığında değişiyor oyunun kuralları
sende onlardan biri oluyorsun ve takıma katılıyorsun
bakmakla yetinemiyor insan yanında solusun istiyorsun
bazı şeyleri başlatmak ve bitirmek istiyorsun
neden böyle olduğu hakkında hiç bir fikrin olmaz genellikle
ama sadece bakmakla yetinirsin en güzel anılara ve anılmayanlara
belki egemen olabilirsin aşkına ama anıları nasıl silebilirsin?
zihnimde güzel sarı güneşler doğuyor ama aklım hep gecelerde
gözlerimde bir yaş var seni anmaya meyilli
senin için akmaya çalışan ve çıkıp giden gözlerimden
egemen olabilirsin aşkına ama nasıl silebilirsin anıları ?
emin değilim söyleneceklerden,şuan akmak isteyen bir göz yaşı var
çünkü seni özledim uzun zamandır ilk defa açtım kendımı bukadar
bu kadar duygusallaşmaya çalıştım,elim votka şişesine gitmiyor
seni ayık istiyorum ve kesinlikle güçsüz değilim
iki göz yeter,görmeyi bilsen
elim uzanır sana tıpkı benim sana uzattığım gibi
ama senin her zaman sapman gereken bir yolun oldu
seninle leyla ile mecnunu yaşamadık yada dünyanın en sihirli aşkını
sadece beni kendine bağladın ve karanlıkta öylecesine bıraktın
ve bende kaldım öylesine bitap halde çaresizce
salağı oynuyorum ve şuan bir geri zekalıyım
ve bunu biliyorum