Sayfalar

3 Şubat 2012 Cuma

istenmiyordum

amacım rap yazmak ya da rap yapmak değildi
doktora gitmek hobiyken doktor fobisi vardı ben de
2 satır ileriye gidemeyen eli kalemtutarlardan daha beterdi edebiyatım
satır atladım ve boşalttım cephaneyi sayfaların üzerine
mürekkep artıkları taştı beyaz kağıda
insan azmanları doldu mezarlara
pis boş kafalar doldurdu gencecik beyinleri
kamera gördü göz açıldı ağız
para gördü göz sürüklendi kalp

tökezledi tekrar insanlık bitmez tükenmez bu ahmaklık
bu sefer ben ateşledim fitili
bi dahaki sefer sen ateşle
diyelim uçurdum gökyüzünü havaya
ne geçti elime?
sahip oldun hisselere
ırzına geçtiniz beyinlerin
uçuruma boşalttınız cesetleri
geçirdiniz domuz bağlarını boyunlara
aldınız metreslerinize mücevherleri

rapi bitirdim ben yine bu gece
kasvete körükle gittiniz siz her gece
sabah ceset topladı rütbesizler yarım kalmış inşaatlarda
sıcak yataklarından kalkmadı pamuk prensesler
erken uyandı kahvaltı hazırladı iyi çocuklar

yazar yazdı
senti rap yaptı.