Sayfalar

21 Mayıs 2012 Pazartesi

benim hayatım

sadakatsizlik,ibneliğin diğer ismi,düşmanlık ise kafadarlığın oyunu
silahın namlusunda tüten geçmişin,ahmaklıklarımın silsilesi hala ve hala
benim hayatım,ve herşeyimi doğrularla tutmaya çalışıyorum,kesinlikle kolay değil
ve yazılarımı bir sığınak olarak görüyorum kendi kendime,bastırmaya çalışıyorum
yalanları ve şaibeleri,huşuları bütün bunlar acaba mübah mı diye düşünüyorum
karşılıklı fikir çatışmalarında kendimi öne sürüyorum ve dilime zincir vurmuşlar sanki
bakışlarımla halledebileceğimi sanıyorum ve yeraltına gizlenmek istiyorum,ben buyum
belki korkak,belki fazla cesaretli,belki fazla gururlu sadece muhattap bile olmak istemiyorum
saçlarımda ki aklar kayıtsızlığımın ve içime atmışlığımın göstergesi ve yeterince gördüm geçirdim
teşekkür ederim,almayayım,alayınız gelse yediremezsiniiz artık bana toz pembe hayatlarınızı
bu tamamiyle benim hayatım,evet,şuan senden bahsediyorum,bunu bütün doğrularla bir tutacağım,
üstüme doğru geldiğini görebiliyorum,devam et,bırakın sert oğlanı,yumrukları ve nefret kusan gözleri-
ni görebiliyorum,bırakın onu,gelsin üzerime,el yumruğu yemeyen kendi yumruğunu demirden balyoz sanarmış
bu benim hayatım ve kol kanat gerebilirim bu saçmalıklara,bir son verebilirim,biliyorum yapabilirim
bir harmoni yaratıyorum zihnimde,sesimle düşüncelerim iç içe geçmiş nefret dolu bakışlar atıyorum etrafıma
ve havanın kararmasını istemiyorum artık,çünkü sadece doğrularımla kalıyorum,güneş oralar da biyerde saklanmış sıradaki bölümü bekliyor sanki ve bende bundan memnunum aslında