Sayfalar

19 Mayıs 2012 Cumartesi

Teşekkür ederim...

Tesekkur ederim Oncelikli konumuz "ayrintilardaki aci" ve "gecen yil bugun" tarzi mottolar. Agzini hayra ac bukowski acidan korkmamayi ve onunla buyumeyi senden ogrendim ben. Yalnizligi sen cekilir kildin bana. Herneyse iste bir pazar gecesi daha. 7saat sonra uyan ve siraya gir. Ama oncesi... Hic bu kadar zor olacagini ve hic bu kadar zor bir bakis acisi olabilecegini dusunemezdiniz. Sayin dokuz izleyicimiz ve gizemli okurlarimiz saat 00:33 itibari ile asil konumuza girisi yapiyorum. İlki ayrintilardaki acilar. Genel tasari ve dusuncem pazar gunu aksam 6dan itibaren coken pis karanlik. Utu masasi beyaz gomleklerimi agarlarken ben odamin dibine kacmis ciseleyen yagmura goz atarim. Aklima gelen insanlar ve hayal kirikliklarindan ziyade , onlari kanlar icinde duslerim. Pazar kohneligi ve toplanmamis yataklar. Kirisik burusuk carsaflar sanki ic dunyam. Bilincaltim. Kilitli banyo kapisi gibi. Ve sicak su buhari baslatir savasi. Goz morluklarinin essiz manzarasini izlersin. Dis ipiyle kendini asmayi dusunursun. Ciplak goguslerin aynada ilgi ceker. Sakalini sivazlar belini kitlatirsin. Tarti gozune ilisir umursamazlik icinde. 75.4. Aylardir ayni. Tiras kopugu tum tuylerini diken diken eder. 3 keskin celigin soguguyla irkilirsin. Bogazina yaklastikca olum korkusu sarar ve sicak basmistir. Yagli saclarini kabartir kaynar suyun altina dalarsin. Zor buharda nefes almak. Havada bi seyler vardir fakat oksijen azdir. Kizlar vardir ama ihtiyacin olan yoktur. Bornozun kusagini sikarsin ve belinin inceligini omuzlarinin genisligini sadece aynalar fark eder. Pudrali deodoranta ne demeli. Kil koklerini cehennem atesi gibi yakar. Kollarini uyusturur. Ve kafani bulandirir buhar ve sabun kokusu. Vucudunun gerginligi pazar gecesinden degil beyaz sabunun gerginligidir. Agir adimlar kulubeye dogru. Beyaz dar uzun kollu giy ve kutudaki adamsin. Odaklandigim tek nokta aklimda donen melodi ve bittigimi hissediyorum. Kurtar beni. Yazar burda kimseye seslenmemis. Kaan ve Mete gibi yuvarlayarak mi konusup kaybetseydik. Dobra dobra kaybediyorum pazarlarimdan bir tanesini daha. Ve nefretim ertesi gun herkes gibi davranip okula yurumek olacak. Ve tek kurtulusum bu sayfalar. 1saatligine de olsa. Gergin beden yorganin altinda 7 saatligine can verir... Sira galiba "gecen yil bugun"lere geldi. Gecenin ilerleyen saatlerinde inanilmaz yazim hatalari yapiyorum. Boktan bir olay gecen yil bugunler. Hic birsey gecen yilki gibi degil dostum ve o gecen yillarin uzerinden bir yil daha gectiyse hic bisey eskisi gibi degildir. Bosuna dememis bukowski sakin deneme diye. Asil aci olan gecen yil davranislariniz ve fikirlerinizden su an eser kalmamasi. Ve zor olan bilincle idare etmek. Tevekkulden kalkmis en kucuk kagit parayim ben ve uyumaliyim... Gecen yil bu zamanlari ya da iki yil once bugunlerin listesini tutmayi birakin. Talihiniz nasil olsa yaninizda olmayacak. İmla-yazim duzeltmeye gidecek ya da burada olecek bir yazim daha. Lizard 2012 mayis 13 gece yarisi