Sayfalar

17 Mayıs 2012 Perşembe

blues çocuğu güfte etti geceyi

ürkek bir sokak kedisi gibi  dolanıyordum sokaklarda
bir sevgi yumağıydı aradığım
türlü pislikler içinde yalpalandım durdum,irkildim ve korkutuldum
tekrar ve tekrar kalktım pisliğin içinden
bir dur dedim bunlara,daha neyin savaşı bu acaba
gitarımı kaptım ve ağlatmayı denedim
gözlerim izin vermiyordu orda olmama
belki gitarım halledebilirdi bunu
fakat cehennemin anahtarı iki parmağımın arasında
ve aşkımın perdesi kesinlikle inmiş bu gece
bir kedi olarak başladığım bu serüvende
sanki vahşileşen bir leopara dönüşüyordum
daha yüksek gain ve daha yüksek volume'da
bulamayacağımı bildiğim şeyleri arıyordum sanki
kötü bir mühendis olmak yerine,iyi bir müzisyen olmak istemiştim
ya herru ya merru en nihayetinde,ve aklım ritim tutuyor şuan
check et bütün günahlarını,ve sevaplarım köpeğin oldu hep
arzum sana yalvardı ve gururum set çekti aşkımın ardına
iki dağ arasında kala kaldım sanki bir başıma,
elimde gitarım sırtımda çilem ve aklımda ki sen
tüm dünya gelse engel olamazdı içimdeki parlayan aleve
bu bazen ağlar,bazen sesini açarsın
şu dünyaya geldim ve en sadık dostum 6 tellim oldu
onu sahiplendim ve gerçekten hak etti ilgiyi ve sevgimi
belkide sevgimi hakeden tek varlıktı o,
nede olsa çekmişti gururum tüm seti aşkımın ardına
gitarı denedim,ve gece vakti gitar çalmak çokça yaptığım birşey oldu
blues çocuğu güfte etti geceyi belkide,en iyi yaptığı şekilde
ve onu herzaman en iyisiyle sevdi ve denedi,gördü olmayacağını
fötr şapkasına davrandı ve çıkardı iç çebinden 70 cl daniels'ı
amfi bağlanan bu geceyi konuşturdu eli bombalı yazar
ve acımadı bu sefer yalnızlığa veya kahpe kadınlara