Sayfalar

8 Aralık 2012 Cumartesi

orospumun sigarasını yakıyorum

özgürüm ben ne olursa olsun
seçimlerim ne olursa olsun ruhum özgür ve özgün
orospumun sigarasını yakıyorum dünya savaşlarının ortasında
ve alabama kırsalından 33'chevy'le yardırmak istiyorum
kasamda ucuz şarap yol kenarında yıllanmış fahişeler
şehrin göbeğinde ya da kırsalın ücrasında
yağmur hep yağar
evsizleri ve piçleri daha çok ıslatır ve düşmüşleri
ele patlatmaya bile mecali olmayan bir dünya sanki
ve ruhum hüzünle dolsa , sakal tıraşı da olsam
yağmur beni de ıslatır yıl sonuna doğru
insanların gözleri ceplerimde
ve umurlarında olan tek şey de bu
ruhunu satılığa çıkarmış bir orospu gördünüz mü hiç ?
bir plaza hanımefendisi yerine bir orospuyla yatmayı tercih ederim
ve aşık olduğunuz ruhlar değil bedenler
ne kadar umursamaz görünürsen görün götünde patlayacak tüm bakışların
ve geçmişe tüküreyim
yastığa kafamı koyduğumda tavana tüküreyim
ve aşık değilim. kafamda bir tane bile kadın yokken ilk yazım bu
tamamen özgür tamamen kopuk ve ingiliz
londra da bir terörist gibiyim
21. yüzyıldayım ve aşık değilim bir sanal kutuya
bir ingiliz holiganının tükürdüğü balgamım ben

iyi ki doğdum jim morrison

cehennemde bekle beni john lennon
birlikte çavdar tarlası...