Sayfalar

4 Ağustos 2013 Pazar

" Little girl don't you waste your time
For I've given my heart to this old guitar
You deserve a better love than mine. "


Biraz sıkıntılıydım
aşkın ateşi beni de yakmıştı
tek ihtiyacım bir biraydı
sadece aklımı karıştırıyordu
gelecek ve kadınlar
bana çok garipsin derlerdi
bir sigara yakar
barın ortasından yürürdüm
kalabalığı hep önümde izledim
arkadan gidendim
yürüyerek sokağın aşağısından
ağlayamaz gerçek bir adam
kalbi ağlar kimse bilmez
derdimi anlatabildiğim bir gitar vardı
"küçük kadın vaktini boşa harcama
ben bütün kalbimi bu eski gitara verdim
bilmelisin aşkı en çok sen haketmiştin"
o biraz sıkıntılı derlerdi
vaktim yoktu partilere ve aşklara
bir şeyler aradım karanlık sokaklarda
"o dedi ki 'aşk buralarda değil'
bir mektup açtı 'geri dön' diyordu
birasından bir yudum aldı ve yırttı
bardan çıktı"
aklıma geldi
güldüm ve 
yürüdüm