Sayfalar

3 Temmuz 2014 Perşembe

aşık adam her şeyi yapar,
rüyaları,geceleri,gündüzleri
aklına gelebilecek tüm gereksiz şeyleri
ne şeref,ne gurur,ne haysiyet vardır
zaten aşık olarak kepazelik yapmıştır
ihanet etmiştir kendine
ihanet etmiştir insanlığa
her günü yeni bir umutla toprağa gömer aşık adam
hiç bir şeyin düzelmeyeceğini bile bile
nefes almaya ve umut etmeye devam eder
her geçen gün bir kürek daha sallar toprağa
bu gereksiz bunalımın içinde kaybolmuştur artık
ve sinirler çok gerilmiştir,
sanki dünya üstündeki bilumum insan yanlış
herkes yanlış
fakat kalbini yakan,hayatını darma duman eden
o insan doğruymuş gibi
dayanamıyorum buna,
o kadar haklıyım ki,
o kadar haksızım ki,
sana verdiğim aşkla kafama sıktın bi süre önce,
ve ben güneşin her doğduğu sabah
diri diri gömülüyorum bu yatağa,
içim acıyor bilmiyorsun,
asla bilemeyeceksin,çünkü ben bir hayalperestim.